Sunday, March 3, 2013

DIY: Life is Good at Datça..

Bol rüzgarlı, öğleden sonra sıkı yağmur beklentili bir Datça gününden herkese iyi Pazarlar...Bu sabah sizlere geçen hafta nihayet bitirdiğim bir ahşap boyama rafımı gösteriyorum..Malum rengim beyaza boyayıp biraz eskittim ve üzerine dekopaj ile printer'da bastığım Life is Good at Datça (Datça'da hayat güzel..) yazısını yapıştırdım..Sevgili de alt uçlarına kancalar asıp, balkona asıverdi, oldu bitti....

Biliyorum daha yaz gelmedi ama bir heves hasır şapkalarımızı falan asıp işlevsel hale getirdik bile... 


Wishing you a relaxing Sunday from the windy Mediterranean day...Today finally I am able to show you one of my latest painting project..First I painted this shelf to my favorite color ( white, of course) Later I distressed it a bit and decoupaged the letters..After adding some hooks, hubby hunged it to our verandah...

I know its not summer yet, but we already started to enjoy it with our summer hats..







16 comments:

  1. Cok guzel olmus :) size de mutlu pazarlar

    ReplyDelete
  2. Çok çok çok güzel. Rafı kendiniz mi kestirdiniz? Değilse, nereden aldığınızı öğrenebilir miyim?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buradan, Datça'dan ahşap boyama için gittiğim craft dükkanından aldım....

      Delete
  3. Datça'da hayat güzel olunca,bu yapılanlara da yansıyor.Elinize sağlık.

    ReplyDelete
  4. Wonderful! I love all the details. It is so nice to have a house where one can spend happy moments, far away from the noise of a big city!

    ReplyDelete
  5. bayıldım.dergilerden fırlamış gibi:)

    ReplyDelete
  6. Çok şık olmuş.Elinize sağlık.Oldum olası bu tip askılığı çok severim.Hiç de gözüme ilişmedi.Sevgiler.

    ReplyDelete
  7. Life indeed looks good at Datça! :) Lovely photos, and that shelf is gorgeous!
    Love from the Alps :)

    ReplyDelete
  8. İlk kare çok güzel olmuş. Tam bir dergi fotoğrafı. :-) İnsanın hemen bir ahşap raf yapası geliyor. :-) Geçen gün Tahtakalede süper bir dükkana rast geldim. Benimde aklımda şimdi ayna yapımı var.:-)
    Ahhhh...birde şimdi palamutbükünde olmak vardı ya az kaldı. 5 sene.:-)

    ReplyDelete
  9. Şu eskitme işine içten içe hevesleniyorum ama kendimi dizginliyorum, hevesimi görmezden geliyorum:)
    Çoook çok güzel olmuş hem raf hem askılık.. Tam da yerini bulmuş harika...

    ReplyDelete
  10. çok güzel olmuş ve şık bir detay yaratmış , ellerinize sağlık ... ve resimlerden de inanın çok belli olmakta , bu bloğa uğrayınca insanın içi açılıyor yani ; Life is Good at Datça
    Keyifle geçireceğiniz günler dilerim

    ReplyDelete
  11. Aaa bayıldım bu rafa. Eskitmeyi çok merak ediyorum ama ne kullanacak yerim ne de yapacak yerim var. Sizinkilerin yeri pek de güzel olmuş.

    ReplyDelete
  12. Çok güzel olmuş elinize sağlık.Tam dergi fotoğrafı.. Birde koltuklar için bol şans...:-) betonu sökmeniz çok iyi olmuş. çamur vs olayını düşünmesem evime giden yolu sadece çimen kaplardım...:-) çok zor biliyorum ama ahşap süper olmuş.:-) Helede t-lightlarla süslenince süper olur yaz akşamları...güle güle kullanın.

    ReplyDelete
  13. Bu balıkları Cunda da görmüş, çok beğenmiştim.
    Güzel askılığa çok yakışmışlar.

    ReplyDelete